tisdag 3 april 2012

Orkar och hinner du?

När jag föreläste på "Så funkar det!" på Väsby nya Gymnasium den 23 mars 2012, hade jag idén att de som gick på mina pass skulle testa ett digitalt enkätverktyg och samtidigt skulle jag få in lite intressanta upplevelser.

Men tiden gick så fort och jag hann bara låta en av grupperna göra utvärderingen. Kan du tänka dig att besvara frågorna?

De är bara fem stycken och handlar om vilka fördelar och nackdelar du tycker finns med att använda datorn i skolan samt vilka verktyg eller program du använder mest i din skolvardag ...

Efter påsk sammanställer jag svaren.


Create your free online surveys with SurveyMonkey, the world's leading questionnaire tool.


Happy Easter!

Glad påsk!

4 kommentarer:

IngridJ sa...

Jag fyllde i din enkät. Tror du att SurveyMonkey kan vara något för mina Ma B-elever som ska göra statistiska undersökningar? Hur får man svaren? Är det lätt att få ut diagram?

charlotta wasteson sa...

Hej Ingrid!
Jag ar just nu i Boston och roar mig, men nasta vecka sa kan jag visa lite hur resultatredovisningen ser ut.

charlotta wasteson sa...

Och du tack for att du fyllde i enkaten - det blir sa mycket roligare att sammanstalla om man fatt in lite fler svar. (Innan jag publicerade det har inlagget hade jag bara 10, sa jag hoppas pa nagra till ...) :)

Mårten sa...

Intressant! Är på jakt efter ett bra enkätsystem online. Jag hittade detta faktiskt genom en sökning på Google men har inte hunnit titta närmare på det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...